§ 1. Definicje
Użyte w niniejszym Regulaminie terminy oznaczają:
- Grupa TENSE Polska – Grupa TENSE Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
spółka komandytowa z siedzibą w
Poznaniu przy ul. Wolsztyńskiej 7/3 (kod pocztowy: 60-361), wpisana do rejestru przedsiębiorców
prowadzonego
przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu Wydział VIII Gospodarczy - Krajowego
Rejestru
Sądowego pod numerem 0000400529, numer NIP 5272880176.
- Uczestnik Programu Partnerskiego – osoba, która w ramach prowadzonej przez siebie
działalności gospodarczej
przystąpiła do Programu Partnerskiego.
- Program Partnerski – prowadzony przez Grupę Tense program polecania Grupie Tense
Potencjalnych Klientów.
- Potencjalny Klient – podmiot, który jest zainteresowany Usługami Grupy Tense i
wyraził Uczestnikowi Programu
Partnerskiego zgodę na przekazanie Grupie Tense jego danych celem rozpoczęcia działań
zmierzających do
zawarcia umowy o Usługi Grupy Tense.
- Klient Grupy Tense – Potencjalny Klient, który zawarł z Grupą Tense umowę o
świadczenie Usług Grupy Tense
wskutek polecenia przez Uczestnika Programu Partnerskiego.
- Usługi Grupy Tense – usługi świadczone przez Grupę Tense w postaci:
- pozycjonowania stron internetowych,
- obsługi kampanii Google AdWords,
- prowadzenia kampanii Social Media na portalach społecznościowych.
- Prowizja – wynagrodzenie Uczestnika Programu Partnerskiego należne w przypadkach
wskazanych w
Regulaminie.
- Serwis – portal internetowy służący do obsługi Programu Partnerskiego.
§ 2. Uczestnictwo w Programie Partnerskim
- Uczestnictwo w Programie Partnerskim jest bezpłatne.
- Przystąpić do Programu Partnerskiego może osoba fizyczna prowadząca działalność
gospodarczą na terenie
Rzeczpospolitej Polskiej, osoby prawne i spółki osobowe.
- Przystąpienie do Programu Partnerskiego wymaga rejestracji i założenia konta w
Serwisie oraz potwierdzenia
poprzez kliknięcie w link aktywacyjny znajdujący się w e-mailu przysłanym po rejestracji.
§ 3. Realizacja Programu Partnerskiego
- Polecenie Potencjalnego Klienta przez Uczestnika Programu Partnerskiego następuje
za pośrednictwem Serwisu.
- Polecenie Potencjalnego Klienta wymaga podania danych Potencjalnego Klienta
wymienionych w Serwisie, które
mogą obejmować:
- nazwę Potencjalnego Klienta
- imię i nazwisko osoby kontaktowej ze strony Potencjalnego Klienta oraz jej
nr telefonu lub adres e-mail,
- adres strony internetowej, dla której ma być świadczona choćby jedna z
Usług Grupy Tense,
- wskazanie tej/tych z Usług Grupy Tense, którymi jest zainteresowany
Potencjalny Klient.
- Polecenie Potencjalnego Klienta przez Uczestnika Programu Partnerskiego wymaga
uprzedniego uzyskania
przez Uczestnika Programu Partnerskiego zgody Potencjalnego Klienta na przetwarzanie jego danych
osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016
r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych)
(„RODO”), w szczególności poprzez przekazanie tych danych Grupie Tense celem
złożenia oferty, zaproszenia do
złożenia oferty albo rozpoczęcia negocjacji z Potencjalnym Klientem. Polecenie Potencjalnego
Klienta przez
Uczestnika Programu Partnerskiego jest równoznaczne z oświadczeniem Uczestnika Programu
Partnerskiego, iż
wyżej wskazaną zgodę od Potencjalnego Klienta uzyskał.
- Grupa TENSE Polska za pośrednictwem Serwisu zawiadamia Uczestnika Programu
Partnerskiego o tym:
- czy podjęto i prowadzone są negocjacje z Potencjalnym Klientem poleconym
przez Uczestnika
Programu Partnerskiego celem zawarcia z nim umowy o świadczenie Usług Grupy Tense – w
terminie 3
dni roboczych,
- że Potencjalny Klient polecony przez Uczestnika Programu Partnerskiego stał
się Klientem Grupy Tense
albo że zakończono niepowodzeniem prowadzone z nim negocjacje – w terminie 5 dni
roboczych,
- że rozwiązano umowę z Klientem Grupy Tense poleconym przez Uczestnika
Programu Partnerskiego
lub umowa z nim wygasła – w terminie 7 dni roboczych.
- Grupa TENSE Polska zastrzega sobie prawo niepodjęcia z Potencjalnym Klientem
poleconym przez Uczestnika Programu
Partnerskiego negocjacji bez podania przyczyny.
§ 4. Prowizja
- Uczestnikowi Programu Partnerskiego przysługuje miesięczna Prowizja od każdej
opłaconej w całości faktury
VAT obejmującej wynagrodzenie należne Grupie Tense od Klienta z tytułu realizacji każdej umowy o
świadczenie
Usług Grupy Tense zawartej z Klientem Grupy Tense wskutek polecenia przez Uczestnika Programu
Partnerskiego.
- Jeśli dwóch lub więcej Uczestników Programu Partnerskiego poleciło tego samego
Potencjalnego Klienta, uważa
się, iż zawarcie z nim umowy na Usługi Grupy Tense nastąpiło wskutek polecenia przez tego
Uczestnika
Programu Partnerskiego, który polecił go wcześniej.
- Wysokość Prowizji określa Tabela Prowizji stanowiąca załącznik do Regulaminu, przy
czym Prowizję oblicza się
od wartości netto wskazanej na fakturze VAT tj. bez należnego podatku od towarów i usług
(podatku VAT).
- Jeśli z tytułu otrzymania Prowizji Uczestnik Programu Partnerskiego podlega
opodatkowaniu podatkiem od
towarów i usług, Prowizja polega powiększeniu o kwotę należnego podatku.
- Prowizja za dany miesiąc jest płatna w terminie 14 dni od doręczenia Grupie Tense
prawidłowo wystawionej
przez Uczestnika Programu Partnerskiego faktury VAT albo rachunku za ten miesiąc, ale nie
wcześniej niż 20 dnia
miesiąca następującego po miesiącu, za który naliczono Prowizję.
- Prowizja jest płatna na rachunek bankowy Uczestnika Programu Partnerskiego wskazany
w Serwisie
- Prowizja nie przysługuje Uczestnikowi Programu Partnerskiego w przypadku gdy:
- Klient w chwili polecenia przez Uczestnika Programu Partnerskiego miał
zawartą z Grupą Tense umowę o
jakiekolwiek usługi świadczone przez Grupę Tense albo umowa taka uległa rozwiązaniu lub
wygaśnięciu przed
poleceniem przez Uczestnika Programu Partnerskiego,
- Klient zwrócił się do Grupy Tense z zapytaniem o ofertę na jakiekolwiek
usługi świadczone przez Grupę Tense lub
sam taką ofertę złożył zanim Uczestnik Programu Partnerskiego polecił go Grupie Tense
- Klient otrzymał ofertę lub propozycję współpracy od Grupy Tense albo
negocjował warunki współpracy
dotyczącej jakichkolwiek usług świadczonych przez Grupę Tense, zanim Uczestnik Programu
Partnerskiego
polecił go Grupie Tense,
- Klient zawarł z Grupą Tense umowę o świadczenie Usług Grupy Tense po
upływie 1 roku od polecenia przez
Uczestnika Programu Partnerskiego,
- opłacenie faktury VAT na rzecz Grupy Tense nastąpiło po upływie 6 miesięcy
od terminu wymagalności
wynagrodzenia Grupy Tense.
- Ustanie uczestnictwa w Programie Partnerskim powoduje utratę prawa do Prowizji
począwszy od miesiąca
następującego po miesiącu, w którym ustało uczestnictwo w Programie Partnerskim.
- W przypadku odwołania Programu Partnerskiego przez Grupę Tense, osoby będące
Uczestnikami Programu
Partnerskiego w dniu poprzedzającym wygaszenia Programu Partnerskiego zachowują prawo do
Prowizji na
dotychczasowych zasadach przez okres 1 roku od dnia odwołania Programu Partnerskiego.
§ 5. Serwis
- Serwis prowadzony jest przez Grupę Tense lub przez podmiot trzeci na zlecenie Grupy
Tense.
- Serwis czynny jest całodobowo.
- Uczestnik Programu Partnerskiego może mieć tylko jedno konto w Serwisie.
- Serwis poza polecaniem Potencjalnych Klientów umożliwia Uczestnikowi Programu
Partnerskiego wgląd w
dotychczasową realizację przez niego Programu Partnerskiego, w tym w dane pozwalające ustalić
należną mu
Prowizję; dane te będą zamieszczane najpóźniej do 22 dnia miesiąca następującego po miesiącu,
którego
dotyczą.
- Serwis w miarę możliwości umożliwia także generowanie rachunku lub faktury VAT za
dany miesiąc
wystawianego przez Uczestnika Programu Partnerskiego oraz ich przekazanie na rzecz Grupy Tense.
- Grupa TENSE Polska oświadcza, iż dołoży starań, aby Serwis funkcjonował
nieprzerwanie, a w przypadku awarii, aby była
ona niezwłocznie usunięta.
- W razie ustania uczestnictwa w Programie Partnerskim, były Uczestnik Programu
Partnerskiego zachowuje
dostęp do Serwisu przez okres co najmniej 1 miesiąca po ustaniu uczestnictwa w Programie
Partnerskim.
§ 6. Przetwarzanie i zabezpieczenie danych
osobowych
- Uczestnik Programu Partnerskiego zobowiązuje się do przetwarzania danych osobowych
Potencjalnych Klientów
i Klientów Grupy Tense zgodnie z warunkami i wymaganiami wynikającymi z Rozporządzenia
Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie ochronie danych).
- Uczestnik Programu Partnerskiego zobowiązuje się do zabezpieczenia zgromadzonych
danych osobowych
Potencjalnych Klientów i Klientów Grupy Tense zgodnie z warunkami i wymaganiami wynikającymi z
art. 32-36
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
- Grupa TENSE Polska oświadcza, iż podjęła środki techniczne i organizacyjne mające
na celu zabezpieczenie
powierzonych przez Uczestnika Programu Partnerskiego danych osobowych Potencjalnych Klientów i
Klientów
Grupy Tense stosownie do przepisów, o których mowa w art. 32-36 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
§ 7. Zachowanie poufności
- Uczestnik Programu Partnerskiego zobowiązuje się w czasie trwania uczestnictwa w
Programie Partnerskim oraz
przez okres 15 lat po jego ustaniu zachować w tajemnicy:
- informację o swoim uczestnictwie w Programie Partnerskim,
- informacje o należnych mu Prowizjach,
- informacje dotyczące wysokości wynagrodzenia Grupy Tense z tytułu
świadczonych na rzecz Klientów Grupy
Tense Usług Grupy Tense, fakt rozwiązania lub wygaśnięcia umów Grupy Tense z Klientami
Grupy Tense oraz
wszelkie inne informacje o Potencjalnych Klientach i Klientach Grupy Tense, które nie są
dostępne publiczne, a
zostały przekazane Uczestnikowi Programu Partnerskiego przez Grupę Tense z zastrzeżeniem
ich poufności.
- Ujawnienie wskazanych informacji może nastąpić jedynie na podstawie przepisów
prawa, gdy zażąda tego
uprawniony podmiot lub prośbę Grupy TENSE.
§ 8. Ustanie uczestnictwa w Programie
Partnerskim
- Ustanie uczestnictwa w Programie Partnerskim powodują:
- Wypowiedzenie uczestnictwa w Programie Partnerskim,
- Śmierć Uczestnika Programu Partnerskiego,
- Pozbawienie Uczestnika Programu Partnerskiego uczestnictwa w Programie
Partnerskim,
- Odwołanie Programu Partnerskiego przez Grupę Tense.
- Termin wypowiedzenia uczestnictwa w Programie Partnerskim wynosi 1 miesiąc.
- Pozbawienie Uczestnika Programu Partnerskiego uczestnictwa w Programie Partnerskim
jest możliwe w przypadku, gdy:
- Uczestnik Programu Partnerskiego działa na szkodę Grupy Tense,
- Uczestnik Programu Partnerskiego przy realizacji Programu Partnerskiego
działa niezgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
- Uczestnik Programu Partnerskiego w rażący lub powtarzany sposób narusza
postanowienia Regulaminu.
- Pozbawienie Uczestnika Programu Partnerskiego uczestnictwa w Programie Partnerskim
następuje z końcem
miesiąca kalendarzowego, w którym Grupa TENSE Polska zawiadomiła Uczestnika Programu
Partnerskiego o
pozbawieniu go uczestnictwa w Programie Partnerskim i przyczynie tego pozbawienia.
- Odwołanie Programu Partnerskiego przez Grupę Tense może nastąpić po upływie 1 roku
od zawiadomienia
Uczestnika Programu Partnerskiego o zamiarze odwołania Programu Partnerskiego przez Grupę Tense.
- Zawiadomienia, o których mowa w ust. 4 i 5 mogą mieć formę komunikatu
zamieszczonego w Serwisie.
§ 9. Postanowienia końcowe
- Zmiana Regulaminu wymaga zawiadomienia Uczestnika Programu Partnerskiego na co
najmniej 14 dni przed
wejściem jej w życie. Zawiadomienie może nastąpić poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres
e-mail
Uczestnika Programu Partnerskiego podany na jego koncie w Serwisie lub przez zamieszczenie
odpowiedniego
komunikatu w Serwisie wyświetlanego przez okres co najmniej 14 dni. Brak wypowiedzenia
uczestnictwa w
Programie Partnerskim w terminie 14 dni od zawiadomienia jest równoznaczny z akceptacją zmiany
Regulaminu.
- Grupa TENSE Polska wyraża zgodę, aby faktury VAT i rachunki były – w granicach
określonych przez przepisy prawa –
przekazywane jej w formie elektronicznej.
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem znajdują zastosowanie właściwe przepisy
prawa polskiego.
- Wyłącznie właściwym do rozstrzygania wszelkich sporów pomiędzy Grupą Tense a
Uczestnikiem Programu
Partnerskiego jest sąd właściwy dla siedziby Grupy Tense.